TwojeWiadomosci24.pl to portal dziennikarstwa obywatelskiego. Nowinki regionalne pisane przez redaktorów i hobbystów z całej Polski. Poglądy internautów i wiadomości ze świata. Dzięki naszemu portalowi możesz publikować treści o docierać z informacjami do tysięcy ludzi przekazując przekazując prawdy o których media chcą milczeć. Dodatkowo uruchomiliśmy na stronie panel dla firm, które mogę pisać na temat swoich usług i produktów oraz radzić w jaki sposób mogą z nich korzystać. Dzięki nam możesz zareklamować swoją firmę przekazując jednocześnie porady dla swoich potencjalnych klientów.

Czarna lista

1111.jpgCzęsto osoby zadłużone które mają długi są informowane że w przypadku braku spłaty informacja na temat ich zadłużenia może zostać wpisana na tzw. „czarną listę dłużników. Czy są owe: „czarne listy” ?



czytaj cały artykuł

Przeczytano 233 razy.

Oceń jako pierwszy

Jak sprawić, aby reklamacja była możliwie pozytywnym doświadczeniem dla klienta?

Obecnie, firmy walczą nie tylko o to, żeby zdobyć nowego klienta, ale również o to, aby utrzymać tego, którego udało im się zdobyć. Dlatego tak ważne są relacje z klientami, a co za tym idzie ich zadowolenie z obsługi, zarówno w codziennym kontakcie, jak i w sytuacji złożenia reklamacji, czy też skargi. Jak sprawić, żeby skarga czy reklamacja nie oznaczała zakończenia współpracy? Skarga, czy reklamacja dokonana przez klienta, a nawet zwrot zakupionego towaru nie musi oznaczać dla firmy totalnej porażki. Co więcej może to stworzyć szansę do lepszego poznania oczekiwań klienta oraz zdobycia jego przychylności, a co za tym idzie udoskonalenia jakości obsługi.

Wiadomo, że zarządzanie relacjami z klientem nastawione jest na osiągnięcie jak najlepszych wyników oraz zmaksymalizowanie zadowolenia i satysfakcji klientów. Jednak w praktyce nie zawsze udaje się unikać błędów, które prowadzą do składania skarg, reklamacji, czy też zwrotu nabytego towaru. Dlatego bardzo ważne jest, aby odpowiednio reagować na takie sytuacje. Jak pokazują badania przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych, tylko 1 na 25 klientów decyduje się złożyć skargę, natomiast około 1/3 z tych osób była zadowolona z obsługi i rozwiązania problemu. Dlaczego tak mało osób składa skargi? Polacy rzadko składają reklamacje lub skargi, związane jest to przede wszystkim z faktem, że w naszym kraju nadal pokutuje przeświadczenie, że reklamacja to procedura długa, nieprzyjemna i trudna. Bardzo często brakuje również jasnej i precyzyjnej informacji, gdzie powinno się ją złożyć oraz określonej procedury zgłaszania skarg i reklamacji, biurokratyzacja, długi czas na rozpatrzenie obiekcji i roszczeń konsumenta, niewłaściwe rozpatrzenie skargi, nieuprzejmość osób, które są odpowiedzialne za przyjmowanie skarg i reklamacji, a także brak reakcji i decyzji w sprawie złożonej skargi. Te wszystkie czynniki sprawiają, że Polacy nie do końca są przekonani do sensu walki o swoje prawa, jako konsumenta.



czytaj cały artykuł

Przeczytano 319 razy.

5.0/5(1 votes)

Gdzie szukać rabatów w Internecie

Internet to wielkie możliwości, również związane z zakupami. Jeśli dobrze poszukamy, można znaleźć ciekawe promocje, albo zakupy za grosze. Zdarza się również znaleźć towary, które możemy dostać za darmo.

Sprawcą ciekawych ofert są kampanie reklamowe, które mają zachęcić do zakupów towarów danej firmy. Możemy dostać ciekawe rabaty, albo darmowe próbki. Bierzemy udział w konkursach, gdzie mamy możliwość wygrania interesujących nagród.

W Internecie powstają coraz bardziej popularne strony internetowe, na których w jednym miejscu mamy zebrane propozycje producentów, firm, które oferują promocje, obniżki, bonusy, czy też konkursy z nagrodami. Możemy śledzić na bieżąco nowo pojawiające się oferty i brać w nich udział.

Dobrze zorganizowane osoby potrafią oszczędzić pieniądze zapisując się na darmowe próbki produktów, czy też karty rabatowe danej firmy.

Dla wielbicieli kosmetyków idealna zdaje się oferta, gdzie można testować kosmetyki, które są o krok od wejścia na rynek. Przeszły badania kliniczne, ale muszą być też sprawdzone na człowieku. Dla nas to czysta przyjemność, ponieważ kosmetyki na tym etapie są już bardzo dokładnie przebadane.

Darmowa próbka kremu, tuszu, podkładu sprawi, że możemy zaoszczędzić, nie kupując tych produktów w drogerii.

Część magazynów kobiecych przeprowadza kampanie, dzięki którym kilka razy w miesięcy, wraz z egzemplarzem ich czasopisma można uzyskać rabat na zakup odzieży, dodatków. Zwykle magazyn ma podpisaną umowę z konkretną siecią sklepów lub galerią handlową.

Przeczytano 308 razy.

Oceń jako pierwszy

Programy lojalnościowe

Programy lojalnościowe to obecnie bardzo dobry sposób na zaoszczędzenie. Wiele firm, producentów docenia stałych klientów, którzy korzystają z usług, produktów danej firmy.

Działanie programów lojalnościowych opiera się w dużej mierze na zbieraniu punktów za zakupione przedmioty.
Największym programem tego typu w naszym kraju, jest Payback. Skupia on wielu usługodawców, partnerów, w tym znane firmy odzieżowe, księgarnie, dyskonty spożywcze.

W skład jego wchodzą też drogerie, apteki, restauracje, również aukcje internetowe, czy salony fryzjerskie, kosmetyczne, kino, teatr.

Partnerzy Payback są dobierani tak, aby spełnić wszelkie ludzkie potrzeby, abyśmy w każdym ze sklepów, podczas każdych zakupów mogli używać karty Payback.

Z jednej strony można by to nazwać przywiązaniem na siłę, z drugiej jednak jest to przywiązanie, które również nam przynosi korzyści. Każdy je, kupuje odzież, zabawki, gadżety, więc jeśli mamy dokonywać zakupów bez bonusów, warto kupować dostając coś w zamian.

To, co dostają klienci w zamian za lojalne zakupy, to punkty, które najczęściej zamieniane są na inne konkretne produkty. Firma posiada katalogi, z których klient może dokonać wyboru.

W przypadku innych programów lojalnościowych oprócz wymiany punktów na przedmioty, zdarza się wymiana na pieniądze, czy też zakupy po określonej zniżce, z rabatami.

Wiele osób zbiera punkty, aby wymienić je w okresie przedświątecznym i zrobić tańsze zakupy, prezenty, jak również w chwilach, kiedy brakuje gotówki, a zakupy musimy zrobić.

Przeczytano 289 razy.

Oceń jako pierwszy

Zakupy w sklepie internetowym

Zakupy w sklepie internetowym wybiera coraz więcej ludzi. Z naszej strony są to zakupy wygodne i tańsze, niż w sklepie. Siedzimy w zaciszu własnego domu i kupujemy to, czego potrzebujemy lub to, o czym marzymy.

Sam sklep internetowy może zaoferować nam więcej, niż sklep stacjonarny. Sklep taki nie potrzebuje dużej powierzchni, dlatego niejednokrotnie mieści się w małym magazynku lub po prostu w domu osoby go prowadzącej.
Sklep internetowy nie musi płacić za media, odstępne, czynsz, a do tego reklama skupiona jest głównie na obszarze internetowym.

Wszystkie te czynniki powodują, że ceny w sklepie internetowym są bardziej atrakcyjne, niższe od kilkunastu do kilkudziesięciu procent.

Biorąc pod uwagę pomniejszenie ceny nawet o kilkanaście procent, gdy chcemy zakupić sprzęt TV, agd, czy komputer, oszczędności mogą sięgać kilkuset złotych.

W przypadku drogich sprzętów, zaoszczędzić można nawet kilka tysięcy. Stąd planując tego typu zakupy, warto wziąć pod uwagę sklepy internetowe.

Zakup w sklepie internetowym to nie tylko tańsze kupowanie, ale również spokojniejsze. Możemy poczytać informacje na temat danego produktu, poszukać opinii z nim związanych. Dodatkowo unikniemy stania w kolejkach, a dzięki szybkości dostawy, możemy dostać produkt już na następny dzień od zakupu.

Część sklepów internetowych oferuje sprzedaż na raty, możliwość zapłaty przy odbiorze lub za pomocą karty kredytowej.

Zakupy w sklepie on line są tak samo bezpieczne, jak zakupy w sklepie stacjonarnym. Istnieje też możliwość zwrotu towaru.

Przeczytano 247 razy.

Oceń jako pierwszy