TwojeWiadomosci24.pl to portal dziennikarstwa obywatelskiego. Nowinki regionalne pisane przez redaktorów i hobbystów z całej Polski. Poglądy internautów i wiadomości ze świata. Dzięki naszemu portalowi możesz publikować treści o docierać z informacjami do tysięcy ludzi przekazując przekazując prawdy o których media chcą milczeć. Dodatkowo uruchomiliśmy na stronie panel dla firm, które mogę pisać na temat swoich usług i produktów oraz radzić w jaki sposób mogą z nich korzystać. Dzięki nam możesz zareklamować swoją firmę przekazując jednocześnie porady dla swoich potencjalnych klientów.

Pozycjonowanie stron

Seo_logo.pngPozycjonowanie stron to jedna z najpopularniejszych form reklamy w świcie. To dzięki niej Twoja strona staje się widoczna dla konsumentów. Dowiedz się, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie strony internetowej?

Aby zwiększyć sprzedaż w sieci i tym samym zwiększyć swoje przychody, trzeba zacząć od inwestycji w swoją stronę internetową. Samo jej utworzenie i prowadzenie to zaledwie pierwszy krok. Najistotniejszą kwestią jest to, aby po wpisaniu nazwy do przeglądarki internetowej lub zakresu działalności firmy, twoja nazwa pojawiła się na jak najwyższych pozycjach wyszukiwarki. To właśnie stanowi istotę pozycjonowania stron internetowych.

czytaj cały artykuł

Przeczytano 380 razy.

5.0/5(3 votes)

Agencja interaktywna z Krakowa

thumb_Gebuko.jpgFirma Gebuko Sp. z o. o. zajmuje się szeroko pojętym marketingiem internetowym, a tak naprawdę – zwiększaniem rozpoznawalności innych firm, a co za tym idzie – ich obrotów.


Jak to działa i dlaczego jest skuteczne?


Na marketing internetowy składa się wiele działań, mających tak naprawdę wspólny cel – zbudowanie w świadomości potencjalnych klientów przeświadczenia, że jakaś firma istnieje, działa w konkretnej branży i że jest ona godna zaufania. Oczywiście, aby osiągnąć taki efekt, nie wystarczy wrzucony gdzieś przypadkiem baner, czy opinia zadowolonego klienta (ani nawet stu). Jeżeli naprawdę chcemy zwiększyć swoje obroty i wejść na pewien poziom biznesu, będziemy potrzebować kompleksowej, przemyślanej strategii budowania marki, a co za tym idzie – odpowiednio przeprowadzonej kampanii.



czytaj cały artykuł

Przeczytano 268 razy.

5.0/5(3 votes)

Istota pozycjonowania i optymalizacji, czyli jak zaistnieć w Internecie.

seo24_3.jpgJak zaistnieć w Internecie? To pytanie najczęściej zadają ludzie, którzy rozpoczynają swoją działalność w Internecie lub prowadzą ją nieskutecznie (mam tu na myśli strony handlowe i usługowe). Na początek należy powiedzieć na czym owo zaistnienie polega i jak działa. Najlepszy i najskuteczniejszy sposób to umieszczenie strony wysoko w indeksie wyszukiwarki, czyli właśnie pozycjonowanie. Dobrze widoczna strona, najlepiej na pierwszej stronie wyszukiwarki rzuca się w oczy i zachęca potencjalnych klientów do jej odwiedzenia.

Istota rzeczy polega na ustaleniu słów kluczowych, po których wpisaniu powinna wyświetlić się nasza strona. Słowa kluczowe należy dobrać ostrożnie, żeby nie były ani zbyt trudne ani zbyt ogólne.

czytaj cały artykuł

Przeczytano 784 razy.

5.0/5(3 votes)

Robienie zakupów przez internet

W obecnych czasach w internecie można kupić już niemal wszystko. Część z nas całkowicie nawet zrezygnowała z normalnych zakupów, gdyż właściwie wszystko - łącznie z zakupami spożywczymi - można zamówić z dostawą do domu. Dzięki temu możemy kupować wtedy, kiedy mamy na to czas - niekoniecznie w godzinach otwarcia sklepu, ale nawet w środku nocy czy nad ranem. Ponadto dzięki licznym promocjom oszczędzamy nie tylko czas, ale i pieniądze. Wszystkie towary są nam dostarczane bezpośrednio do domu, dzięki czemu nie musimy nosić niczego ciężkiego. Same plusy, prawda?

czytaj cały artykuł

Przeczytano 249 razy.

Oceń jako pierwszy

Kobieta w branży e-commerce


Sklep internetowy jest obecnie najpopularniejszym sposobem wśród kobiet i młodych matek na powrót do aktywności zawodowej. W roku 2010 Polska zajmowała 7 miejsce (35%) wśród liderów czołowych państw UE (27-30%) po względem samozatrudnienia kobiet. Od tego czasu liczba kobiet, które postanowiły rozpocząć pracę na własną rękę znacznie wzrosła, a w tym także liczba zakładanych przez nie e-sklepów.

Z doświadczenia wiemy, że niemal co trzeci sklep na naszej platformie jest prowadzony przez kobietę. Wrodzona wielozadaniowość kobiet pozwala na lepsze koordynowanie pracą, co sprawia, że w niektórych obszarach radzą sobie lepiej niż panowie. Kobiety w branży e-commerce w większości społeczeństwa może być zaskoczeniem, ponieważ według obecnych stereotypów nowe technologie przypisywane są wyłącznie męskiemu gronu.

czytaj cały artykuł

Przeczytano 281 razy.

5.0/5(1 votes)