TwojeWiadomosci24.pl to portal dziennikarstwa obywatelskiego. Nowinki regionalne pisane przez redaktorów i hobbystów z całej Polski. Poglądy internautów i wiadomości ze świata. Dzięki naszemu portalowi możesz publikować treści o docierać z informacjami do tysięcy ludzi przekazując przekazując prawdy o których media chcą milczeć. Dodatkowo uruchomiliśmy na stronie panel dla firm, które mogę pisać na temat swoich usług i produktów oraz radzić w jaki sposób mogą z nich korzystać. Dzięki nam możesz zareklamować swoją firmę przekazując jednocześnie porady dla swoich potencjalnych klientów.
Tue, 19 Jan 2016

Suplementy dla 50-letnich mężczyzn, trenujących kulturystykę

fitness-332278_640.jpg

Wraz z wiekiem, trzeba się liczyć z tym, że będziemy musieli walczyć z sarkopenią lub związaną ze starzeniem się, utratą mięśni. Chociaż objawy mogą zacząć występować u osób powyżej 55 roku życia, mogą jednak zacząć się wcześniej. Jednak w połączeniu ze zrównoważoną dietą i dobrze skonstruowanym planem ćwiczeń, suplementacja może Ci pomóc uniknąć utraty mięśni wraz z wiekiem. Przed rozpoczęciem jakiekolwiek schematu diety, ćwiczeń i suplementacji, skonsultuj się z lekarzem.

Białko

Wraz z wiekiem, synteza białek mięśniowych lub zdolność do naprawy i budowy tkanki mięśniowej ze źródeł proteinowych, zmniejsza się. Dlatego powinniśmy zwiększyć spożycie białka. Jeśli nie będziesz co najmniej dwa razy więcej dostarczał nieaktywnego białka, możesz mieć problemy z utrzymaniem dotychczasowych mięśni, już nie mówiąc o ich budowie. Jeśli więc chcesz, by kulturystyka przynosiła efekty, musisz jeść jak najwięcej białka, np. chude kawałki wołowiny, ryby, drób, mleko i jaja. Białkowe shake między posiłkami są natomiast wygodnym sposobem na to, aby zwiększyć swoje dzienne spożycie białka.

Tłuszcz

Wraz z wiekiem, zdolność do produkcji hormonów steroidowych, maleje. Do hormonów steroidowych, możemy zaliczyć testosteron, hormon pierwotnego budowania mięśni. Są one produkowane z przerobionych steroli diety. Oznacza to, że trzeba dostarczyć pewną ilość tłuszczu i cholesterolu do organizmu do produkcji testosteronu. Zdrowe źródła zawierają tłuszcze wielonienasycone, występujące np. w oliwek w oliwek. Jeśli nie możesz jeść dużo ryb i orzechów, niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe możesz znaleźć np. w oleju z ryb i oleju lnianym. Oba oleje dostępne są w postaci kapsułek i ciekłej. Płyny te możesz dodać do swoich shake'ów białkowych, ale olej lniany może drastycznie zmienić ich smak.

Kreatyna

Wraz z wiekiem, ryzyko związane z wysokim poziomem tłuszczu i poziom cholesterolu, wzrasta. Jeśli nie jesz dużo czerwonego mięsa, nie dostarczasz do swojej diety kreatyny, która pomaga zapewnić Ci krótkoterminową energię, która jest potrzebna do tego, by kulturystyka była skuteczna. Choć naturalnie organizm produkuje około 2 g kreatyny dziennie, dodatkowe 5 g może wyrównać niedobór w diecie. Możesz ją również zmieszać z shakiem białkowym, bez utraty smaku.

Kwas alfa-liponowy

Pamiętaj, że stres oksydacyjny powoduje powstawanie szkodliwych wolnych rodników, które zakłócają syntezę zdrowych komórek. Kwas alfa-liponowy jest zarówno przeciwutleniaczem, cofającym stres oksydacyjny, jak i środkiem utylizacji glukozy. W ten sposób kwas-alfaliponowy ułatwia przeniesienie cukru do mięśni. Wraz z wiekiem, poziom stresu i zdolność do regeneracji po działaniu wolnych rodników, wywołanych stresem i utleniania, zmniejsza się. Kwas alfa-liponowy nie tylko pomoże Ci oczyścić organizm z toksyn, ale również w efektywniejszym metabolizmie cukru i uzyskania więcej z naszej diety.

 

 

Justyna Kaczor

Autorka bloga: http://thehighlifestyle.pl

Przeczytano 403 razy.

5.0/5(1 votes)



Edit

Komentarze

Leave a Comment

Comment

Visual CAPTCHA